Die dag dat de Liebherr SBSes 7353 Premium geleverd en geïnstalleerd werd vergeet ik nooit meer. Wat een prachtige dag en wat een mooi begin van een liefde die vandaag nog net zo intens is als die was op de eerste dag. Zoals alles perfect met “Koelen en Vriezen” afgesproken, zou de oud koel- vrieskast verwijderd en afgevoerd worden, de Liebherr SBSes 7353 Premium geplaatst en aangesloten worden en alle verpakkingsmaterialen meegenomen worden. Men zou om negen uur komen en werkelijk exact om negen uur werd er gebeld en was de firma die dit in opdracht van “Koelen en Vriezen” uitvoert met twee man aanwezig. De heren wilde eerst de oude koel- vrieskast weghalen voor ze van het aangebonden kopje koffie wilden genieten (eerst werken, dan pauze, zeiden ze). Zorgvuldig en zeer verzorgt verwijderden ze de oude koel- vrieskast en nadat de keurig verpakte Liebherr SBSes 7353 Premium binnen stond, vonden ze dat ze een kopje koffie verdiend hadden. Na de koffie verwijderde ze zorgvuldig en zeer voorzichtig het verpakkingsmateriaal. Daarna plaatsten ze, met zijde handschoenen aan, de Liebherr SBSes 7353 Premium. Nadat hij aangesloten was en alles volgens hun prima functioneerde, ruimde ze alles op en toen dat gereed was, gaven ze een gedetailleerde uitleg. Zo een service en zo netjes had ik het in mijn leven nog niet meegemaakt. Nadat ze me op mijn hart gedrukt hadden dat ik altijd kon bellen wanneer ik vragen had, verdwenen. Ik las de achtergelaten papieren nog even door en was nog steeds verbaast dat dienstverlening ook zo kan zijn. Bewonderend bestudeerde ik de nieuwe aanwinst, hij was echt mooi en wat een duidelijke en eenvoudige bediening. Ik was blij en trots. En wat was hij rustig in vergelijk met het oude apparaat, heel even twijfelde ik zelfs of hij wel aan was. Met veel liefde begon ik de Liebherr SBSes 7353 Premium in te ruimen. Ik was verbaast hoe praktisch de inrichting was en hoe groot hij was. Na een half uurtje had ik de hele voorraad van de oud koel- vrieskast in geruimd in de nieuwe, echter er was nog veel plaats over. Zowel het koel gedeelte was me veel te leeg als het vries gedeelte. Ik besloot onmiddellijk inkopen te gaan doen om de lege ruimtes op te vullen. Pas dan zou ik tevreden zijn. Teruggekomen met twee tassen vol boodschappen, kon ik mijn heerlijke inruim activiteit weer verder afmaken. Zelfs na die twee tassen vol boodschappen was er nog ruimschoots plaats over. Ik haalde nog een tas vol en eindelijk leek het voldoende. Tevreden als ik was, vond ik dat nu ik recht op een kopje koffie had. Ik haalde een keukenstoel en zette die voor mijn Liebherr SBSes 7353 Premium om hem, onder het genot van een kopje koffie, nogmaals, nu geheel gevuld, te bewonderen. En weer die stilte, niets te merken dat hij aangesloten was. Wanneer ik de oude koel- vrieskast gevuld had, stond hij enkele uren te brommen voordat alle aangeschafte producten op temperatuur waren. Ik belde enkele goede vriendinnen op om hun vol trots van de nieuwe aanwinst en de perfecte, correcte, service te vertellen. We zijn nu zo´n vier maanden verder, regelmatig denk ik nog terug aan de komst en het plaatsen van de Liebherr SBSes 7353 Premium, wat was dat toch een mooi moment. En wanneer ik inkopen heb gedaan en hem ingeruimd heb, heb ik nog steeds dat gelukzalige gevoel als op de eerste dag. Ook is er een nieuwe traditie ontstaan. Na het inruimen zet ik een heerlijk kopje koffie, pak de keukenstoel en zet me voor mijn aanwinst. Het is mijn eigen korte geluksmomentje.

Meer informatie op: www.koelen-en-vriezen.nl

Comments are closed.