Nieuwe norm? Hiervoor zijn onafhankelijke agentschappen opgericht

Merken moeten tegenwoordig alle talen correct spreken en met alles rekening houden: woorden, afbeeldingen, gebaren, blikken, pauzes en stilte. Omdat het sentiment van de consument elke dag verandert, worden adverteerders gedwongen om in realtime ideeën te bedenken en te implementeren. En hun succes zal afhangen van de snelheid waarmee ze zich bewust zijn van deze veranderingen en aanpassingen, niet alleen van de snelheid waarmee advertenties worden geproduceerd. Met andere woorden, adverteerders zullen consequent de juiste boodschap moeten vormen om sneller de juiste inhoud te creëren. Volgens een recent onderzoek van Advertiser Perceptions beginnen adverteerders zich te realiseren dat ze nu hun berichten en media voortdurend moeten aanpassen. Alleen een consistente benadering van branding kan deze nieuwe druk weerstaan. De echte winnaars zijn degenen die wereldwijde campagnes maken op basis van een veelvoud aan microboodschappen.

Daarom hebben onafhankelijke bureaus een voorsprong in de markt. Ze leven en gaan mee met de tijd, in tegenstelling tot grote holdings, die in de eerste plaats op schaal zijn ingesteld. Holdings kunnen zich aanpassen aan snelle productie, maar ze kunnen hun bedrijfsmodellen niet van de ene op de andere dag volledig veranderen.

Contentstrategie voor virtuele evenementen

We hebben allemaal situaties waarin we hogerop kunnen komen op de carrièreladder. De leiding hebben over de contentstrategie voor een virtueel evenement betekent dat je 16-25 weken ervoor constant aan het werk bent. In werkelijkheid is dit de omgeving waarin ik gedijt. Daarom wil ik vijf tips met jullie delen over het voorbereiden van een contentstrategie voor een virtueel evenement.

1) Pro tip: wees de beschermer van je speakers

Respecteer en help je sprekers: ze geven je de tijd en energie om je evenement te helpen. Communiceer zoveel mogelijk met hen. Wees ook een pleitbezorger voor uw sprekers. Als u vergaderingen plant en u weet dat er iets mis is met hem, houd uw mening dan niet achter.

2) Nadelen advies: alleen eigen sprekers

Uw klanten worden de beste sprekers voor uw evenement. Wanneer klanten op uw evenement spreken, spreken ze hun goedkeuring uit voor uw bedrijf, merk en het aanbod.

3) Pro tip: Besteed veel aandacht aan de regelgeving

Als je wilt dat de inhoud van je evenement zichtbaar is, maak deze dan bruikbaar. Je hebt geen toespraken van 45 minuten nodig. 9-15 minuten zijn voldoende om uw aandacht vast te houden.

4) Nadelen advies: neem niet deel aan platformselectie

Het is begrijpelijk dat de meer technisch onderlegde mensen de uiteindelijke keuze zullen maken welk platform het beste is voor uw evenement. Maar als contentmanager is het belangrijk dat je weet welk platform je gaat gebruiken, leren en testen.

5) Pro-tip: weeg de voor- en nadelen af ​​van het online organiseren of opnemen van het evenement

Ik begrijp dat de spanning en opwinding van het runnen van een online evenement verleidelijk is. Neem geen genoegen voordat u aan elk detail heeft gedacht. Wat te doen als wifi wegvalt? Wat te doen als u problemen ondervindt bij het streamen? Hoe zit het met platformfouten? Is de timing geschikt voor uw luidsprekers?

Zakelijk doel is belangrijk

Nieuw onderzoek van de Zeno Group toont aan dat merken meer baat hebben bij een sociaal doel: consumenten hebben vier tot zes keer meer kans om dergelijke bedrijven te kopen, vertrouwen en beschermen. De resultaten zijn gebaseerd op een enquête onder 8.000 mensen in acht landen (VS, Canada, VK, Frankrijk, China, India, Singapore en Maleisië). 94% van de wereldwijde consumenten zei dat ze willen dat de bedrijven waarmee ze samenwerken een sociaal doel hebben, en 83% zei dat bedrijven alleen winstgevend mogen zijn als ze een positieve impact hebben op de samenleving. Uit het onderzoek bleek ook dat 76% van de consumenten tegen merken zal optreden als ze het niet eens zijn met hun doel. Uit onderzoek is gebleken dat consumenten bereid zijn hun geld te investeren in bedrijven die een bepaald doel hebben. Dit gedrag is vooral sterk onder de jongere generatie: 88% van de generatie Z en millennials zegt eerder negatief te zijn over een merk waarmee ze het niet eens zijn. Mijn advies is om je doel te vinden. Geef het duidelijk aan en zoek uit hoe dit doel uw zakelijke beslissingen kan vormen en sturen.

Wees het merk dat u runt

Vraag uzelf als bedrijfsleider af: waarom heeft u deze rol op u genomen? Waarom ben je met je organisatie begonnen? Waarom doe je wat je elke dag doet? Welke gedachten komen in je op? Als je eenmaal je ware motieven hebt ontdekt, kun je ze gebruiken om je succes te ondersteunen. Elke oprichter van een bedrijf moet naar zijn persoonlijke doel kijken om een ​​zakelijk doel te vinden, omdat ze in wezen hetzelfde zijn. Het leiderschap en de teams van elk bedrijf moeten in dit doel geloven om te kunnen leven en anderen te inspireren. Afstemming tussen leiderschap, teams en organisaties zorgt voor authenticiteit, en dat is precies waar de wereld vandaag naar hunkert.

Niet elke leider beseft dit, maar mensen hebben de neiging om geen onderscheid te maken tussen een bedrijf en zijn leider, en met goede reden. U en uw bedrijf proberen in dezelfde behoefte te voorzien. Zoals elke goede werknemer streeft u ernaar om de missie van uw bedrijf te vervullen, maar in tegenstelling tot iemand anders in uw bedrijf stelt u die missie voor. Als leider beslist de CEO in welke richting het hele bedrijf gaat, en andere mensen in het bedrijf volgen het voorbeeld van de leider.

Uw bedrijf moet een verlengstuk zijn van waar u in gelooft. Er mag geen verschil van mening zijn tussen de waarden van het bedrijf en de persoonlijke overtuigingen van het team. Om consistent en geloofwaardig te zijn, moeten uw persoonlijke sterke punten en moreel uw bedrijfswaarden bepalen.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/